Powered By Blogger

Monday, January 28, 2008

Jadi patient kpd Dentist... :P

Da lama aku tak check gigi aku nie..
Kebetulan semalam, ada la awek sorang hantar mesej kat aku...
Dia tulis lbh kurang camnie la...
"Bleh jadi patient aku tak? Aku x cukup patient nie"

Aku okey je la.... Cian kat dia, dia ckp kena cukup patient baru bleh naik final year.
Mmmm..... Da lama tak jumpa dia... makin lawa plak... hahaha....
Sekolah dulu pun jarang2 cakap (penah cakap ker????)

Mmmm.... aku wat selamba jer la.... Nak malu mende, kwn sekolah ajer....
Bleh la wat borak2....
Jadi patient tu bukan aper, nak cukup syarat ajer... bukan check btul2 pun....

Tp rugi gak xder gambar, nanti bleh wat memori "nila gambar aku jadi patient ngn ain nie"
Xper... maybe next week@ next 2 weeks, aku leh jumpa lagi...

Oh ya.... Arie nie dapat RM60 ... Aku pergi makan kat wisma KFC... Nasib baik, straight jer trus sampai.... Kat sana xder org sgt masa aku pergi... So, xsmpy 10 minit aku dah blah....

1 comments:

Anonymous said...

Sejak bile gay berkenan ngan golongan wanita ni? Konfius guwe.HUhuhu