Powered By Blogger

Sunday, June 8, 2008

EURO 2008 Kickstart

EURO 2008 telah bermula pada 7hb Jun 2007.
Tepat jam 12 tgh malam, Switzerland selaku tuan rumah memulakan perlawanan pertama dengan Czech Republic.
Aku pergi ke rumah kawan aku di Pantai Permai kerana rumah aku xder TV... Huhuhu...
Dia main kat TV3...
Dlm EURO Fantasy, aku ada 3 player yg main dalam perlawanan itu...
Aku harapkan Koller dan Sionko dari Czech dan Frei dari Swiss.
Tp sungguh malang bagi Frei, sebelum tamat separuh masa pertama, dia telah cedera. Dia keluar dengan sedih.
Jan Koller pun tak berguna. Lembab giler. Keluar pada minit 50+.
Sionko jer yg terer skit tp xdpt score goal. Keluar pd Minit 80+.

Selepas perlawanan itu, ingatkan ada live perlawanan antara Portugal vs Turki tp rupanya just ada kat ASTRO.
Aku layan la citer 21 sampaila STAR cari siaran kat Internet.
Dapat gak aku tgk 10 minit terakhir.

Nie result perlawanan semalam.

Switzerland 0 - 1 Czech Republic
Portugal 2 - 0 Turkey

Malam nie, InsyaAllah nak tgk lagi.

0 comments: