Powered By Blogger

Wednesday, June 4, 2008

Interview Adecco

Td pg interview adecco kat Yayasan Selangor sebelah Amcorp Mall...
Bukan main lame menunggu...
Bkn interview pun, die trus bg kertas untuk wat agreement....
Biasanya, ada typing test tp aku bg tau die aku da wat test sblm nie.
Yg recepcionist tu pun tanye la kat interviewer "xper ke xtest tu?"
Aku trus je jwb "Bleh jer, kan dak sains com nie"
Hahaha..... Yakin jer tu... :D

Lps interview, aku ingt nak trus balik..
hujan da rintik2...Aku redah gak...
Tp, sampai kat highway tu, jln xnampak, terpaksala berhenti kat bawah pembahagi sempadan KL-Selangor...
Tp, still basah gak..... Ahhhh... nyesal gak aku terus redah... Kalau jln2 kat Amcorp Mall pun ok...
Aku pun sambung la perjalanan lps simpan sumer brg2 yg xleh kena hujan dlm plastik....
Nie la baru basah kuyup.... Isk3....
Da la jln xnmpk... Lalu lak ikut jalan kereta....
Nsb baik xlanggar kereta2 kat dpn tu....
Sampai kat blok 21, ada lak lumpur2 yg datang dari kwsn pembinaan, terpaksa pusing balik....
Sampai umah, trus mandi... tkt gak kena selesema ker...
Dari atas, nampakla ada banjir lumpur kat bwh blok 21...
Hujan lebat giler....
Esok d start keje... :D
Kena ader kat Damansara Height kul 1.30 ptg..
Camne la nie... Moto xrepair2 lg...

0 comments: